Tuesday, October 26, 2010

kehidupan oh kehidupan........

ini lah yang di katakan perjalanan hidup...kehidupan yang penuh dengan dugaan ,,,,
hidup ini tanpa rakan2 memang sepi...tapiaku kehilangan gelak tawa rakan2 ku..aku rindukannya,,,
hariini aku terjumpa rakan karibku seperjuangan di zaman sek dhulu...tapi aku terkejut melihat perubahan hidupnya...memeang manusia akan cepat berubah mengikut keadaan ...aku di sisinya bagaikan tisu yang hanya penting untuk seketika sahaja dan x bernilai lagi ...
  aku hanya melihat gelagatnya bersama rakannya yang riang ketawa sambil menunjkkan aku sebuah fon yang canggih n mahal...aku hanya mamapu memandang sambil tersenyum sahaja apabila melihat fon barunya itu....
   kawan2 ku yang lain pula sibuk dengan hal kekasih masing2 sehingga mengabaikan kwn2 lma mreka,,,
inilah yang di katakan seperti kacang lupakan kulit..
apakah keekasih lebih penting dari kwn???aku pening mememikirkan apakah kesudahan yang akan terjadi pada hubungan kami smua...
seharusnya sahabat yang sejati sentiasa di sisi sahabatnya ketika susah mahupun senang @ dekat /jauh...
aku rindukan zaman kanak2 dulu yang sentiasa di temani dengan gelak ketawa mereka.....

No comments:

Post a Comment