Thursday, October 28, 2010

erti persahabatan dalam kehidupanku

              hari ini sekali lagi aku di kejutkan dengan berita yang kurang menyenangkan...mengapa kehidupan begitu kejam??kenapa aku tak boleh bahagia seperti kawan2 yang lain.....
riak ketawa riang mereka membuatkan aku begitu cemburu dan rasa kehidupan ni x adil terhadap semua orang..

          mengapa aku selalu je mendapat berita yang sedih..aku rindukan kehidupan dahulu dan kehidupan juga  tawa riang aku semasa kanak2 dahulu..kehidupan yang penuh dengan keriangan tanpa masalah .

             kadang2 aku hanya fikirkan jalan  yang mudah saja untuk lari dari masalah ..iaitu  mati...tapi aku sedar mati bukanlah perkara yang mudah ...aku sedar aku di lairkan di dunia ni untuk berjuang bukan untuk mengalah..terima ksih aku ucapkan pada kawan2 yang banyak memberi semagat dan dorongan sepanjang 2 tahun lebih ni....tanpa rakan2 siapalah aku untuk berjuang seorang diri di sini,,,TERIMA KASIH KAWAN2KU yang banyak bersabar dengan kerrenahku walaupun aku sedar kadang2 aku macam2 budak2..tapi itu hanyalah luaran aku shja..thank 2u all my frenz 4 ever.....
  

No comments:

Post a Comment